Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces is ingedeeld in slechts een paar stappen. Hierdoor kunt u eenvoudig en snel een bestelling plaatsten. Hieronder zijn de stappen nader toegelicht:

  1. Voeg uw product toe aan de winkelwagen door op ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. U wordt automatisch doorverwezen naar de winkelwagen-pagina.
  2. Hier kunt u de aantallen wijzigen of het product uit de winkelwagen verwijderen. Er kan hier tevens gekozen worden om de producten af te halen of te laten bezorgen. Vervolgens kunt u kiezen om af te rekenen of om door te winkelen.
  3. Voer uw gegevens in. De velden waarbij * wordt weergegeven moeten ingevuld worden om de producten veilig bij u thuis af te kunnen leveren. Op deze pagina kunt u tevens kiezen welke betaalmethode u wilt gebruiken.
Wat zijn de levertijden?

Douchezaak heeft veel producten op voorraad en daarom kan er een korte levertijd gehanteerd worden. Gemiddeld is de levertijd 2 tot 5 werkdagen. De exacte levertijden staan aangegeven bij de producten. Wij doen er alles aan om deze levertijden na te komen. Hierbij zijn wij soms afhankelijk van leveranciers en fabrikanten. Deze leveranciers houden zich zeer goed aan de levertijden. Het is echter mogelijk dat hier wegens onvoorziene omstandigheden vertraging opgelopen wordt en wij deze vertraging moeten doorvoeren.

Wat zijn de verzendkosten?

Boven de 150 euro worden geen verzendkosten gerekend. Daaronder is het afhankelijk van de pakketgrootte hoeveel verzendkosten er worden berekend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. In de winkelwagen staan de verzendkosten weergegeven. Hierbij de verschillende verzendklassen:

PostNL pakket:            € 4,95

PostNL pakket groot:  € 14,95

Eigen bezorgservice:  € 35,00

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen wordt de standaard meerprijs van € 20,00 gehanteerd.

Kan ik zelf aangeven wanneer de bestelling geleverd moet worden?

U kunt aangeven wanneer u de bestelling geleverd wilt hebben in het veld ‘bestelnotities’ in het afrekenproces. Wij proberen dit te realiseren, echter dient u wel rekening te houden met onze aangegeven levertijd. Als het niet mogelijk is om op een bepaalde dag te leveren zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak.

Kan ik ook afhalen?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in Ermelo. In dat geval zullen er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Wij nemen contact met u op wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden.

Levert Douchezaak in heel Nederland en het buitenland?

Douchezaak levert door heel Nederland (m.u.v. de eilanden) en in België.

Mag ik mijn bestelling / producten retourneren?

Voordat u artikelen retour stuurt dient dit aangegeven worden via het retourneerformulier of per mail naar info@douchezaak.nl. Dit wordt enkel geaccepteerd als aan de volgende eisen wordt voldaan:

  • Het artikel binnen 14 dagen na levering retour wordt gemeld.
  • Het product geheel compleet is en in de originele verpakking en in originele staat is.
  • Het product ongebruikt is.
  • Het product niet gemonteerd is geweest.
  • De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
  • Het artikel wordt verpakt in originele doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Indien het pakket verloren of kapot is gegaan tijdens het retour sturen is Douchezaak daar niet verantwoordelijk voor. Tevens worden de kosten voor het verzenden niet vergoed. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat u een bestelling retourneert dient u dit aan te geven. Voor meer informatie kunt u hier terecht.

Mag ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciaal te bestellen artikelen. U kunt uw annulering per mail doorgeven aan info@douchezaak.nl. Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur een reactie.

Waar is Douchezaak.nl gevestigd?

Douchezaak is gevestigd op het onderstaande adres

Douchezaak
Eendenparkweg 3
3852 LC Ermelo
info@douchezaak.nl

Wat zijn de openingstijden?

Maandag         9:00 – 18:00
Dinsdag           gesloten
Woensdag       9:00 – 18:00
Donderdag      9:00 – 21:00
Vrijdag             9:00 – 18:00
Zaterdag          9:00 – 17:00
Zondag            gesloten