Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces is ingedeeld in slechts een paar stappen. Hierdoor kunt u eenvoudig en snel een bestelling plaatsten. Hieronder zijn de stappen nader toegelicht:

  1. Voeg uw product toe aan de winkelwagen door op ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. U wordt automatisch doorverwezen naar de winkelwagen-pagina.
  2. Hier kunt u de aantallen wijzigen of het product uit de winkelwagen verwijderen. Er kan hier tevens gekozen worden om de producten af te halen of te laten bezorgen. Vervolgens kunt u kiezen om af te rekenen of om door te winkelen.
  3. Voer uw gegevens in. De velden waarbij * wordt weergegeven moeten ingevuld worden om de producten veilig bij u thuis af te kunnen leveren. Op deze pagina kunt u tevens kiezen welke betaalmethode u wilt gebruiken.
Kan ik in termijnen betalen?

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Dat kan, zonder rente! Maak gebruik van de betaalmethode in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

Liever in meer termijnen betalen? Dan kun je kiezen voor de betaalmethode Spraypay (betaal in termijnen tot 36 maanden). Het minimale bestelbedrag is € 250,- en het maximale bestelbedrag is € 5.000,-. In tegenstelling tot In3 wordt er wel een rente in rekening gebracht van 10%.

Wat zijn de levertijden?

Douchezaak heeft veel producten op voorraad en daarom kan er een korte levertijd gehanteerd worden. Gemiddeld is de levertijd 2 tot 5 werkdagen. De exacte levertijden staan aangegeven bij de producten. Wij doen er alles aan om deze levertijden na te komen. Hierbij zijn wij soms afhankelijk van leveranciers en fabrikanten. Deze leveranciers houden zich zeer goed aan de levertijden. Het is echter mogelijk dat hier wegens onvoorziene omstandigheden vertraging opgelopen wordt en wij deze vertraging moeten doorvoeren.

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf 150 euro binnen Nederland (m.u.v. de waddeneilanden) worden geen verzendkosten gerekend. Onder dat bedrag is het afhankelijk van de pakketgrootte hoeveel verzendkosten er worden berekend. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. In de winkelwagen staan de verzendkosten weergegeven. Hierbij de verschillende verzendklassen:

PostNL pakket:            € 4,95

PostNL pakket groot:  € 14,95

Eigen bezorgservice:  € 35,00

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen wordt de standaard meerprijs van € 20,00 gehanteerd.

Bij bestellingen naar België worden er altijd verzendkosten in rekening gebracht, bij een klein postpakket betreft dit €9,95, bij grote pakketten kunnen de verzendkosten oplopen naar €35,-.

Kan ik zelf aangeven wanneer de bestelling geleverd moet worden?

U kunt aangeven op welke dag u de bestelling geleverd wilt hebben in het veld ‘bestelnotities’ in het afrekenproces. Wij proberen dit te realiseren, dit is echter niet ten alle tijden mogelijk. Daarnaast moet u wel rekening houden met onze aangegeven levertijd. Als het niet mogelijk is om op een bepaalde dag te leveren zullen wij altijd netjes contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak.

Als er een afspraak is gemaakt is het belangrijk dat u thuis bent op het moment van leveren. Indien u niet thuis bent op het afgesproken moment kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden voor het opnieuw aanbieden van het pakket. Afhankelijk van de grootte van het product kunnen deze kosten oplopen tot €75,-

Kan ik ook afhalen?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in Ermelo. In dat geval zullen er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Wij nemen contact met u op wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden.

Levert Douchezaak in heel Nederland en het buitenland?

Douchezaak levert door heel Nederland (m.u.v. de eilanden) en in België.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Douchezaak?

Via onderstaande betaalmethodes kan er afgerekend worden bij Douchezaak.nl:

  • Betalen met iDEAL
  • Betalen in 3 termijnen via In3 zonder rente (mogelijk bij een bestelbedrag tussen de €100,- en €3000.-)
  • Betalen met PayPal
  • Betalen door directe bankoverschrijving
  • Betalen met Mister Cash
  • Betalen met American Express – Bij deze betaalmethode wordt 4% van het totaalbedrag extra in rekening gebracht

Kijk voor meer informatie op de betaalmethodes-pagina.

Mag ik mijn bestelling / producten retourneren?

Voordat u artikelen retour stuurt dient dit aangegeven worden via het retourneerformulier of per mail naar info@douchezaak.nl. Dit wordt enkel geaccepteerd als aan de volgende eisen wordt voldaan:

  • Het artikel binnen 14 dagen na levering retour wordt gemeld.
  • Het product geheel compleet is en in de originele verpakking en in originele staat is.
  • Het product ongebruikt is.
  • Het product niet gemonteerd is geweest.
  • De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
  • Het artikel wordt verpakt in originele doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.

Indien het pakket verloren of kapot is gegaan tijdens het retour sturen is Douchezaak daar niet verantwoordelijk voor. Tevens worden de kosten voor het verzenden niet vergoed. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat u een bestelling retourneert dient u dit aan te geven. Voor meer informatie kunt u hier terecht.

Mag ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren tot het moment dat de order verzonden is. Dit geldt niet voor speciaal te bestellen artikelen. U kunt uw annulering per mail doorgeven aan info@douchezaak.nl. Op werkdagen ontvangt u binnen 24 uur een reactie.

Waar is Douchezaak.nl gevestigd?

Douchezaak is gevestigd op het onderstaande adres:

Douchezaak
Eendenparkweg 3
3852 LC Ermelo
info@douchezaak.nl

Wat zijn de openingstijden?

Openingstijden showroom:

Maandag         9:00 – 17:00
Dinsdag           9:00 – 17:00
Woensdag       9:00 – 17:00
Donderdag      9:00 – 21:00
Vrijdag             9:00 – 17:00
Zaterdag          9:00 – 17:00

Showroom bezoeken? Maak een afspraak.

Openingstijden klantenservice:

Maandag         9:00 – 18:00
Dinsdag           9:00 – 18:00
Woensdag       9:00 – 18:00
Donderdag      9:00 – 18:00
Vrijdag             9:00 – 18:00
Zaterdag          gesloten

Douchezaak is gevestigd in de buurt van: